Μια πολύ περισσότερη μέρα

χθες το βράδυ, όταν η πτήση μου καθυστέρησε τέσσερις ώρες, την επαναπροσδιορίσαμε σήμερα στις 8:30 μ.μ. Έτσι, κατέληξα να έχω μια ολόκληρη επιπλέον μέρα με τη μαμά μου και τον Matt στο Disney World!

Είμαι πραγματικά ευτυχής που αυτό λειτούργησε και μου έδωσε επιπλέον χρόνο με την οικογένεια. Είναι αστείο γιατί αφού έβλεπα για την πτήση της χθεσινής κάλεσα τον Ben και ήταν πολύ λυπηρό για να αφήσω την οικογένεια μου.
Τα πιο πρόσφατα βίντεο μου

Ημέρα Εκπαίδευσης Μαραθωνίου 2

00:00
08:21
01:45

Όταν η πτήση καθυστέρησε, δεν ήμουν σίγουρος αν πρέπει να περιμένω το αεροπλάνο μου ή απλώς να αλλάξω πτήσεις. Ο Μπεν μου είπε να επαναπροσδιορίσω την επόμενη μέρα και να το πάρω ως δώρο από τον Θεό; Και το έκανα.

Σήμερα το πρωί ξύπνησα και έκανα μια βόλτα στην περιοχή. Δεν ήθελα να τρέξω επειδή το γόνατό μου έχει πληγεί την τρίτη ή τέταρτη ημέρα στη σειρά του τρέχοντος, έτσι σκέφτηκα ότι είναι καλύτερο να το πάρω εύκολο.

Πήρα ένα Dunkin Donuts παγωμένο καφέ στη βόλτα μου, αλλά δεν υπάρχει φωτογραφία γιατί δεν είχα την κάμερά μου.

Όταν επέστρεψα, έκανα…

Oatmeal Room Oatmeal = Instant Oats Μάλμια με ζεστό νερό από την καφετιέρα.

Ο Ben και εγώ πήγαμε σε οδικές εκδρομές μία φορά το μήνα στην Καλιφόρνια και έγινα αρκετά ο κατασκευαστής βρώμης του ξενοδοχείου! Φέρνω πάντα πακέτα βρώμης και πλαστικά κουτάλια όταν ταξιδεύω μόνο σε περίπτωση!

Πριν προσθέσετε νερό…

Το πρωινό είναι καλύτερα ευχαρίστηση με θέα…

Προστέθηκα σταφύλια γιατί τα αγαπώ.

Μείναμε στο παλάτι Buena Vista. Είναι ιδανικό απέναντι από το Downtown Disney. Μου άρεσε πραγματικά αυτό το ξενοδοχείο. Η τοποθεσία και η εξυπηρέτηση είναι εξαιρετικές. Υπάρχει ένα γυμναστήριο, λεωφορείο σε πάρκα Disney, μικρό κατάστημα με φαγητό και πολλά άλλα. Αλλά το πιο κρίσιμο είναι ότι ήταν εύκολο να βγούμε από το ξενοδοχείο και να τρέξουμε στο πλάι σε μια ασφαλή, καθαρή περιοχή.

Πέρασα την ημέρα στο Epcot και κατάφερα να κάνω Matt για να πάρει σε μερικές βόλτες που φοβόταν. Με ευχαρίστησε μετά, ορκίζομαι!

Η πολύ ενδιαφέρουσα βόλτα ήταν αυτή που σας δείχνουν μερικά από τα τρόφιμα που καλλιεργούνται στο Epcot και ενσωματώνονται σε μερικά από τα γεύματα. Ενώ ήταν γενική, είμαι πολύ ευτυχής που η συνειδητοποίηση έχει φέρει την κατανάλωση τοπικών φυτών!

Τα βλαστάρια της Βρυξελλών με έκαναν ενθουσιασμένοι. Νομίζω ότι φώναξα, “Το αγαπημένο μου!” Όταν είδα αυτό το φυτό. Δεν πρέπει να είστε δημόσιοι μαζί μου αν έχετε εύκολα αμηχανία.

Αυτός είναι ένας φυτευτής όπου τα ψάρια ζουν στο κάτω μέρος και τα φυτά καλλιεργούνται στην κορυφή. Υποτίθεται ότι τα ψάρια βοηθούν να γονιμοποιήσουν τα φυτά και τα φυτά βοηθούν να διατηρήσουν το νερό των ψαριών καθαρό.

Βρήκα ένα μπολ tofu noodle στη γη για μεσημεριανό γεύμα. Χαίρομαι που υπάρχουν πολλές επιλογές για χορτοφάγους στο Disney World Parks. Τούτου λεχθέντος, αυτό δεν ήταν πραγματικά καλό. Αλλά, εκτιμώ την προσπάθεια για τις επιλογές veggie που δεν είναι μόνο “μπορούμε να αφήσουμε το κοτόπουλο από τη σαλάτα κοτόπουλου Casear αν θέλετε” (αυτό μου χρησιμοποιήθηκε χθες). Έτσι, θα με πουλήσετε μαρούλι για $ 9.50; Ευχαριστώ.

Πάω να γράψω μια λίστα με καλές επιλογές για χορτοφάγους και να την προσθέσω στην επερχόμενη σελίδα ταξιδιών μου. Έχω δει πολλά ερωτήματα των μηνυμάτων υγείας/διατροφής των ατόμων που θέτουν ερωτήσεις σχετικά με αυτό το θέμα. Με κράτησα τα μάτια αποφλοιωμένα για να κάνω μια ανασκόπηση.

Έφαγα επίσης την υπόλοιπη σαλάτα μου από χθες το βράδυ και πρόσθεσα ένα σκληρό βρασμένο αυγό για πρωτεΐνη.

Υπήρχαν τυχαία σνακ που καταναλώθηκαν καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας. Αλλά, το καλύτερο βρέθηκε όταν εντόπισα αυτό το βίκινγκ στην περιοχή της Νορβηγίας του Epcot …

Με έκανε να σκεφτώ το δικό μου Viking πίσω στο σπίτι…

Μοιράστηκα ένα pretzel αμυγδάλου με τη μαμά μου (και έφερε ένα σπίτι για τον Ben). Δεν ξέρω γιατί αυτό δεν μοιάζει πραγματικά με ένα κουλουράκι, αλλά είναι. Είναι γενικά λεπτό γλυκό ψωμί γεμάτο με γλάσο και αμύγδαλα.

Πέρασα επίσης τα αξιοθέατα του Μεξικού της πατρίδας μου…

Και πήρε την ευχαρίστηση στον εκπληκτικό καιρό, τις βόλτες και το όμορφο πάρκο;

Τέλος, έπρεπε να φύγω από το πάρκο και να φτάσω στο ξενοδοχείο για να πάρω τις τσάντες μου και να πιάσω την πτήση μου.

Δείπνο – Έπρεπε να πάρω δείπνο στο αεροδρόμιο και να σαρώσω τις επιλογές μου πριν αποφασίσω. Σκέφτηκα ότι ο Sbarro ακουγόταν νόστιμο, αλλά ο πόνος Au Bon είχε υγιεινές επιλογές, σε αντίθεση με το μέρος της πίτσας. Ήμουν χωρισμένος;

Ήθελα πραγματικά το Sbarro, αλλά δεν ήθελα να αισθάνομαι ένοχος για να επιδοθεί, θεωρώντας ότι είχα ήδη φάει τόσο πολύ σε αυτό το ταξίδι! Ήμουν στην πραγματικότητα στο τηλέφωνο με τον Ben όταν αποφάσισα και μου έδωσε κάποιες καλές συστάσεις (που θα γίνουν η νέα μου μάντρα διατροφής – TBA).

Πήρα το Sbarro.

Σπανάκι και μανιτάρια πίτσα. Ζήτησα το μικρότερο κομμάτι και το κορίτσι με κοίταξε παράξενο. Αλλά ήταν τέλειο.

Και λαχανικά. Ήθελα μια σαλάτα κήπου, αλλά ήταν όλοι έξω. Ζήτησα από τον εργαζόμενο αν είχαν πολύ πετρέλαιο και είπε “μερικούς, αλλά όχι έναν τόνο” (που δείχνει έναν τόνο). Έκανα μια απόφαση να το επιλέξω.

Τώρα απολαμβάνω επιδόρπιο στο αεροπλάνο και σας γράφω υπέροχους ανθρώπους;

Συνολικά, είχα έναν εξαιρετικό χρόνο σε αυτό το ταξίδι! Θέλω να πω, ήξερα ότι επρόκειτο να διασκεδάσω, αλλά είμαι πραγματικά συγκλονισμένος από το πόσο πήρα την ευχαρίστηση σε όλα αυτά!

Έκανα EAt πάρα πολύ γλυκά και επιεικής τροφής. Αλλά, ξέρω ότι δεν πρέπει ποτέ να στόχο να χάσετε βάρος στις διακοπές, να προσπαθήσετε μόνο να κάνετε υγιεινές και νόστιμες αποφάσεις;

Ο στόχος μου στις διακοπές είναι κυρίως να απολαύσετε το φαγητό, αλλά να σταματήσετε να τρώω πριν είμαι γεμάτος. Και η μόνη μου πράξη είναι ότι δεν το έκανα πολλές φορές. Είμαι πίσω στο βαγόνι αύριο όμως και χαίρομαι που λέω ότι είχα μια καταπληκτική στιγμή!

Θέλω να πω, είναι όλα σχετικά με την ισορροπία, έτσι;

Στείλτε μου το βιβλίο εργασίας

Αποθηκεύσετε

Το να μοιράζεσαι σημαίνει ότι νοιάζεσαι!

Μερίδιο

Τιτίβισμα

Καρφίτσα

Ταχυδρομείο

Μερίδιο

Συνεχίστε να επιλέγετε αυτά:

Τρέξιμο στο Marco Island Florida 2021

Πού να τρέξει στο νησί Marco Florida. Τρέχοντας ιδέες για ταξίδια και καλοκαιρινά ταξίδια στην παραλία. Florida Run Blog και

Λας Βέγκας Τρόφιμα και Παρίσι φωτογραφίες από το Σαββατοκύριακο του μισού μαραθωνίου

RNR Las Vegas Half Marathon Travel Travel. Τι να φάτε τις φωτογραφίες του καζίνο του Παρισιού και τα καλύτερα φαγητά και κοκτέιλ. Γρήγορη TR

Surf City Half Marathon Αποτελέσματα και ανακεφαλαίωση

Το μαραθώνιο Surf City και το Half Marathon αποτελούν τα αποτελέσματα και την ανασκόπηση. Φωτογραφίες και διασκέδαση από τον μισό μαραθώνιο τρέχει στην παραλία Huntington

Disney World 5K Race Recap

Walt Disney World 5K Race Recap. Εκτελέστε τη Disney Expo, τις φωτογραφίες του αγώνα και την εκκίνηση. Ιδέες για τη λειτουργία του WDW Race Weekend

Disney World 10K Race Recap

Εκτελέστε το Σαββατοκύριακο Disney World Marathon 2022. Disney 10K Race Review και Recap. κορυφαίες 10 φωτογραφίες και στιγμές από το τρέξιμο

ταξιδιωτικές ιδέες και ιστορίες από διακοπές του Σαν Φρανσίσκο

Ιδέες ταξιδιού από το Σαν Φρανσίσκο. Ταξιδιωτικά εξομολογημένα από τις καλοκαιρινές μου διακοπές και τα αγαπημένα μέρη μου στο Σαν Φρανσίσκο Καλιφόρνια